Llorenç Galmés: “PSOE, Més i Podemos han fet el ridícul i només els hi ha preocupat mantenir la cadira”
19 de agosto de 2022

• El portaveu del PP en el Consell de Mallorca, assegura que el Pacte “està romput, esgotat i els partits de sortida”

• Galmés: “El PSOE ha cedit a la voluntat dels seus socis antiturístics i ha consentit rompre un acord que era bo per a Mallorca i el Club ”

El portaveu del PP en el Consell de Mallorca, Llorenç Galmés, ha assegurat que el conflicte entre el PSOE i els seus socis de Govern, Més i Podemos, arran de la polèmica sorgida per l'acord de patrocini amb el Real Mallorca, demostra que “el pacte està romput, esgotat i els partits de sortida” i ha lamentat “l'espectacle i el ridícul que han fet els dirigents del Consell que no es mereixen els ciutadans d'aquesta illa”.

“Una vegada més, Cladera no està a l'altura. El Consell de Mallorca està desnortat. És una vergonya que estigui més centrada en les discrepàncies internes que no afavoreixen a ningú, en comptes de preocupar-se pels problemes reals que afecten la gent i a defensar els interessos dels mallorquins”, ha apuntat Galmés.

El líder dels populars de Mallorca ha insistit en que “PSOE, Més i Podemos han deixat clar quines són les seves prioritats”. “És lamentable que s'hagin dedicat a discutir pel nom de l'estadi del Reial Mallorca i no s'hagin preocupat pel caos circulatori que vivim, pel problema d'accés a l'habitatge, per l'explotació sexual a menors tutelades, l'intent d'afavorir políticament a Cladera o perquè la consellera Sofia Alonso es botés la coa de vacunació”, ha manifestat Galmés.

“Hem vist com el PSOE ha cedit a la voluntat dels seus socis antiturístics i ha consentit rompre un acord amb el qual tots fan el ridícul i perd Mallorca i el Club Esportiu” i d'altra banda “Més i Podemos fan marxa enrere i ara sí que els hi va bé que es destinin 1’8 milions al Mallorca si li poden canviar el nom a l'estadi” i tot “perquè no volen amollar la cadira”, ha destacat.

D'altra banda, Galmés ha insistit que “el primer acord aconseguit amb el Reial Mallorca era bo tant per a l'illa com per al Club ja que ajudava a desestacionalizar la temporada turística” i ha afegit que “per la incompetència del Pacte s'ha desprestigiat al Club, embrutant la seva imatge i generant incertesa. No són de fiar”, ha conclòs.

Compartir artículo

19 de septiembre de 2025
Los populares acusan a Moreno de desinformar sobre un proyecto financiado por el Govern y mal ejecutado por el Ayuntamiento
18 de septiembre de 2025
La portavoz local y jefa de la oposición: “El gobierno de Miquel Oliver vuelve a demostrar que no tiene palabra ni respeto por los acuerdos del pleno”
18 de septiembre de 2025
· José Vicente Marí: "Esta enmienda confirma el hecho que el Partido Popular trabaja los temas que interesan a Balears y es capaz de sacarlos adelante, frente al Gobierno socialista”
17 de septiembre de 2025
• Marga Durán acusa a la presidenta del Congreso de “traicionar a los ciudadanos de Baleares” vetando la enmienda popular destinada a garantizar su abono
17 de septiembre de 2025
Pedro Mas: “El impulso del presidente Galmés es clave para que Inca reciba más inversiones y mejoras que benefician directamente a nuestros vecinos”
16 de septiembre de 2025
• La Junta Directiva Autonómica ha acordado la renovación de las juntas locales entre el 1 de octubre y el 31 de diciembre • Marga Prohens: “Somos un Partido municipalista; sin el compromiso de nuestras juntas locales no sería posible consolidar un proyecto autonómico que se basa en la proximidad y el cumplimiento de la palabra dada”
16 de septiembre de 2025
· La senadora ha reprochado al ministro Ángel Víctor Torres que "nos sentimos castigados por un Gobierno que no gobierna igual para todos"
16 de septiembre de 2025
· José Vicente Marí denuncia la actitud despótica de la presidenta del Congreso, que hoy ha vetado la enmienda aprobada en el Senado para garantizar la cobertura
16 de septiembre de 2025
• El PP ha votado hoy a favor de la proposición de ley de Més “por coherencia” tras aprobarse la semana pasada su iniciativa sobre un modelo de cogestión • La diputada Margalida Pocoví ha anunciado que durante la tramitación se propondrán modificaciones para ajustar el texto a los objetivos del Partido Popular
16 de septiembre de 2025
La portavoz local, Pedrona Seguí: “La reducción del horario del Centro de Día deja desatendidas a muchas familias y demuestra la falta de planificación del gobierno municipal”
Mostrar más