Company: “El continuismo del Govern Armengol nos lleva a pensar que los grandes problemas de Baleares continuarán sin resolverse”

• “Con 4000 millones más se han agravado los problemas de movilidad y vivienda; la economía ha pasado de crecer un 4% a un 2%, la temporada turística ha empeorado y lideramos el ranking de fracaso escolar”
• “Nos preocupa que el cambio de modelo económico de la izquierda lo único que produzca es decrecimiento y con ello el incremento del paro”
• “Nuestra prioridad es contribuir a todo lo que sea bueno para Baleares, por ello ofrecemos pactos en materias importantes, como en Turismo, Educación o Economía”

El president del PP balear, Biel Company, ha afirmat aquest matí durant una entrevista a IB3 Ràdio que “el Govern nomenat per Armengol és continuista, amb un gran nombre de consellers que repeteixen, la qual cosa ens duu a pensar que la gestió de les seves àrees no serà millor en aquesta legislatura i, per contra, es mantindran els mateixos tics d'aquests últims quatre anys”.

En aquest sentit, Company ha assenyalat que “durant la passada legislatura no només no s'han sabut solucionar els principals problemes de les Illes, sinó que s'han agreujat malgrat comptar amb 4000 milions d'euros més de pressupost” i ha apuntat que “si Armengol hagués trobat la seva pròpia herència d'un Govern del Partit Popular l'hagués criticat”.

“El Pacte d'esquerres va trobar l'economia creixent a un 4% i l'ha deixat en un 2%, les llistes d'espera en sanitat s'han disparat durant els últims mesos, les xifres de la temporada turística han empitjorat, Balears lidera el rànquing de fracàs escolar; i l'accés a l'habitatge i la mobilitat continuen sent grans pro-blemes per als ciutadans”, ha afirmat el president del PP, i ha posat l'accent que “ens preocupa que el canvi de model econòmic de l'esquerra l'única cosa que produeixi és decreixement i amb això l'increment de l'atur”.

Per això, Biel Company ha destacat que “el Partit Popular liderarà una oposició ferma i constructiva”. “La nostra prioritat és contribuir a tot el que sigui bo per a Balears, per això oferim pactes en matèries importants, com Turisme, Educació o Economia”, si bé ha recordat que “la responsabilitat que es produeixin aquests acords és de la senyora Francina Armengol”.

A més, el dirigent ‘popular’ ha destacat que “la crisi de Més no s'ha tancat, la qual cosa sens dubte no és una bona forma de començar la legislatura per a Francina Armengol”. “Tornem a estar davant un Govern ‘3 en 1’, en el qual la presidenta no té autoritat sobre els seus socis”, ha dit el ‘popular’.

Finalment, en relació a l'escenari polític actual, Company, ha afirmat que “els extremismes són dolents, siguin d'esquerra o de dretes”, per la qual cosa “jo sempre defensaré la centralitat i la moderació”. Al mateix temps, ha afegit que “tampoc pot ser que els extremismes d'esquerres es cataloguin com a bons i els de dreta com molt dolents”.

Partido