Partit 13/07/10
El partit es persona com a acusació particular en la causa de l`Palma Arena

L`advocat Ignacio Gordillo, en representació del PP Illes Balears, i el secretari general del partit, Miquel Ramis, han presentat aquest matí al Jutjat d`Instrucció n º 3 de Palma la personació en concepte d`acusació particular en el `cas Palma Arena`.

Gordillo ha explicat que el PP s`ha personat en aquesta causa per defensar el partit i als seus afiliats i perquè es considera perjudicat. "El partit apareix nomenat en la causa en diverses ocasions, i és el primer interessat en aclarir que no està relacionat amb res que no estigui dins de l`ordenament jurídic", va manifestar Ignacio Gordillo.

D`altra banda, Gordillo ha declarat que el Partit Popular de Balears es considera molt perjudicat pel tractament que s`està donant a molts dels arrestats, "amb detencions televisades en contra de les ordres de la Fiscalia general de l`Estat i amb un gran ostentació mediàtic perjudicant de forma molt greu l`honor i la fama de les persones detingudes que simplement podrien ser citades a una hora en els jutjats per declarar en companyia dels seus advocats ". En aquest sentit, ha sol.licitat la mateixa vara de mesurar per a les persones de tots els partits polítics